Siste mulighet til å nominere fremtidens ledere i kommune- og helse-Norge!

kampanje 2022

kampanje 2022 (Foto: KLP og Fagforbundet)

Siste mulighet til å bli med på å kåre fremtidens ledere i Kommune- og Helse-Norge 2022! På fredag går fristen ut! Hjelp oss med kåringen!

07.02.2022 av Sandra Marie Herlung
Sist oppdatert: 07.04.2022

Fagforbundet, i samarbeid med KLP og AFF, skal kåre «Fremtidens ledere i Kommune- og Helse-Norge 2022», og trenger din nominasjon!

De fem beste kandidatene vinner deltakelse på det anerkjente Solstrandprogrammet Accelerate til høsten 2022.

Tre av de fem plassene er forbeholdt Fagforbundets medlemmer

Hva ser vi etter?

God ledelse er viktig for oss alle. En god leder skaper og synliggjør resultater, skaper mestringsfølelse og motivasjon, og bidrar til at ansatte ser sitt bidrag i helheten. Med god ledelse får vi engasjerte kolleger, som ønsker å stå lenge i jobb og bidra med det de kan. Det er bra for hver enkelt, og det er bra for samfunnet.

Vi ser etter ledere i alle deler av kommune- og helsesektoren i Norge. Med «fremtidens ledere» mener vi de som er i starten av sin lederkarriere, og som tar lederansvaret på en forbilledlig og fremtidsrettet måte. Det er ingen aldersbegrensninger, men de som er i denne fasen av karrieren er gjerne mellom 25 og 45 år.

Du kan sende inn din nominasjon innen 8. april 2022, og det er lov å nominere flere.

Her kan du nominere deg selv, din leder eller kollega