Tillitsvalgtportalen legges ned

(Foto: Mostphotos)

Mange av dere har brukt tillitsvalgtportalen til Fagforbundet. Verktøy som distribusjonsverktøyet og veiledernettet er flittig brukt. Nå blir portalen som vi kjenner den i dag lagt ned, samtidig som jobben med å flytte verktøy over på ny plattform fortsetter.

22.12.2021 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 04.01.2022

Tillitsvalgtnettet har vært en del av “mine sider”, med informasjon og verktøy spesielt retta mot tillitsvalgte. Administrasjonen har de siste par årene jobbet for å oppgradere “mine sider” til en mer moderne og sikrere plattform.

Nå har vi kommet dit at vi må skru av resten av tillitsvalgtnettet. Bakgrunnen er at vi ikke klarer å sørge for god nok sikkerhet uten å sette inn veldig mye ressurser på den gamle plattformen. Vi har jobbet med å flytte verktøy fra den gamle plattformen – blant annet distribusjonsverktøyet - men får ikke flyttet alle verktøy fra den gamle plattformen før vi slår av.

NB! Om du ser etter verktøyet for å sende epost og SMS - dette er allerede tilgjengelig i ny drakt på https://minside.fagforbundet.no

Vi jobber på spreng for å få over de verktøyene dere bruker, og beklager dersom dette på noen måte gjør oppgavene deres som tillitsvalgte vanskeligere. Du vil finne det meste av informasjon på fagforbundet.no

Verktøy som blir påvirket av dette:

• Bestilling av brosjyrer og materiell - inntil videre kan dere sende e-post til bestilling@fagforbundet.no for å få bestillt materiell.
  • Turnus-kalkulator
  • Brukerveiledning FANE2
  • Streikelogg
  • Veiledernett