KUNNGJØRING MEDLEMMER: Utsatt fagdag og årsmøte Fagforbundet teoLOgene 2022 til 29 og 30 mars.

Kjære medlemmer og tillitsvalgte. Styret i teoLOgene har denne uken fattet vedtak om å utsette planlagt fagdag/årsmøte i januar til tirsdag 29 . mars og onsdag 30.mars 2022.

15.12.2021 av Thore Wiig Andersen
Sist oppdatert: 15.12.2021

Det er beklagelig at vi må utsette fagdag og årsmøte i teoLOgene. Det skyldes smittesituasjon og at Fagforbundet i begynnelsen av desember bestemte møteforbud i Fagforbundets regi ut januar. Disse nye datoene er satt av styre, med håp om å kunne arrangere fagdag/årsmøte 2022 fysisk. Spesielt viktig blir det å forsøke å få til, da fjorårets årsmøte måtte gjennomføres i enkel form digitalt og fagdagen ble avlyst. Vi har også ønske om å unngå vinterferieukene i Norge fordelt på uke 8,9 og 10. Vi håper virkelig at vi kan gjennomføre fysisk fagdag og årsmøte 29 og 30 mars 2022.

Frist for innsending av årsmøtesaker er 01.03.22. Innkalling og påmeldingslenke sendes ut 17.03.22 hvor man kan krysse av for fysisk og/eller digital deltakelse. Om du bestiller reise, bestill med mulighet for kansellering. Kun de som er med på hele årsmøtet får dekket reise og nødvendig overnatting.

Vi håper å se deg på årsmøte og fagdager 2022!

Ønsker dere alle en god adventstid på tross av smittesituasjonen.

Thore Wiig Andersen
leder