Fagseminar om rettigheter, plikter og muligheter i BPA-yrket

Yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet inviterer personlige assistenter til digitalt fagseminar om rettigheter, plikter og muligheter i BPA-yrket 14. desember.

26.11.2021 av Yrkesseksjon helse og sosial
Sist oppdatert: 09.12.2021

Fagseminaret vil gi deg en trygghet i hva som forventes av deg, kompetanse om dine rettigheter og plikter i jobben.

Dato: 14.12.2021

Tid: 18.00 - 20.00

Sted: Teams

Målgruppe:

Personlige assistenter som jobber i BPA- ordninger.

Personlige assistenter som jobber med personlig assistanse der brukerstyringa ikke er like sterk, kan også ha utbytte av dette.

Dette er for både medlemmer og ikke-medlemmer.

Foredragsholder:

Hege Weimand Larsen.

Hun har tidligere jobbet som personlig assistent og skrevet en masteroppgave om BPA.

Jobber til daglig i BPA-skolen som kursleverandør og utvikler av verktøy for god opplæring til alle som jobber med BPA.

Meld deg på fagseminaret!

Internett Explorer kan ikke brukes når dere skal melde dere på, de stoppet å oppdatere nettleseren sin i 2013. Den er svært lite kompatibel med de fleste systemer i dag. Dere må benytte nettleser til Edge, Crome, Safari eller FireFox.

PÅMELDINGSFRIST innen 09.12.

Du vil få en kalenderinvitasjon på Teams noen dager før webinaret. Du kobler deg opp via denne.

Nina Simonsen
Leder yrkesseksjon helse og sosial

nina.simonsen@fagforbundet.no

Tlf: 476 40 887