Fagforbundet har satt heltid på dagsorden før valget

Slik ser det ut når Fagforbundet mobiliserer til heltidskamp!

Slik ser det ut når Fagforbundet mobiliserer til heltidskamp! (Foto: Faksimile )

Heltid har blitt en av de viktigste sakene i valgkampen takket være aktive tillitsvalgte og medlemmer. Fagforbundet har vært synlig i nasjonale, regionale og lokale medier, og på alle plattformer. I skrivende stund har vi rundt 35 oppslag i lokalaviser fra sør til nord, øst til vest.

19.08.2021 av Steinar Ottesen
Sist oppdatert: 19.08.2021

Det har vært deling etter deling i sosiale medier, og mange av våre medlemmer har vært engasjert i den digitale debatten. Nå starter vi snart med arbeidsplassbesøk i hele landet og vi skal snakke om hvorfor vi trenger flere hele faste stillinger og ei ny rødgrønn regjering som tar et krafttak for å skape en bedre hverdag for våre medlemmer.

Stolt leder

Leder av Fagforbundet, Mette Nord, har bare rosende ord å si om Fagforbundets tillitsvalgte og medlemmer - på vei til neste valgkampstopp i Stavanger.

- Det har vært så gøy å følge med på og se det ene oppslaget etter det andre. Mange gode eksempler har blitt fremhevet som beskriver hvilken krise det er for den enkelte, sier Mette Nord.

- Jeg er stolt av våre tillitsvalgte og medlemmer som virkelig har løftet heltidsproblematikken og det har blitt en av de viktigste sakene i valgkampen. Dette viser styrken til vår organisasjon, sier lederen av Fagforbundet.

Fagforbundet har en underskriftskampanje for å lovfeste retten til heltid. Skriv under her!

Se et utvalg av nyhetssakene her:

Fleire i heiltid under Erna enn Jens: Kersti venta på full jobb i nesten 10 år

Avisa Valdres: Nå må retten til heltid lovfestes!

Steinkjer er verste by i landet på ufrivillig deltid: – Har vært tendensen hele veien