Kurs i vannbehandling

Ønsker du en bedre oversikt over virkemåter og prosesser i et badeanlegg og kjennskap til lover og veildere? Gjennom Kursstige BAD – Vannbehandling vil du få bedre evne til å forbedre og påvirke driften av ditt anlegg. Kurset arrangeres av Bad, Park og Idrett og Fagforbundets medlemmer får rabatert pris.

11.08.2021 av Yrkesseksjon samferdsel og teknisk
Sist oppdatert: 11.08.2021

9. november 09:00 til 10. november 15:30.

Sted

Scandic Hotel Narvik/Narvik Svømmehall (gangavstand): Kongens gate 33, 8514 Narvik

Arrangør

BAD, PARK OG IDRETT

Vi håper også at kurset vil bidra til større trygghet og motivasjon i din jobb. Vannbehandlingskurset passer for ledere i kommuner/selskaper med ansvar for bassenganlegg, driftspersonell/operatører på badeanlegg og personell på badeanlegg som bidrar med vannprøver, rengjøring mm.

Kursstige BAD – Vannbehandling er et todagers kurs med fokus på:

– Aktuelle (og nye) lover og forskrifter som gjelder krav til vannbehandling og kvaliteten på vannet
– Hva som påvirker vannkvaliteten, og hvilke tiltak som må til for å oppnå optimal kvalitet i offentlige basseng
– Rensemetoder, systemer og komponenter som benyttes i vannbehandlingen, og hvordan disse brukes for optimal drift og ved avvik fra kravene til vannkvalitet
– Drifts- og vedlikeholdsrutiner for vannbehanding som påvirker både HMS og FDV
– Befaring i tekniske rom/anlegget i Narvik Svømmehall

NB! Begrenset antall deltagere: 25 personer.

Påmeldingsfrist: 25. oktober!

Overnatting:
Vi anbefaler Scandic Hotel Narvik. Deltagere booker overnatting selv på www.scandichotels.no
Det tilbys enkeltrom til kr. 1190,- per natt. Bruk rabattkode: BNIH081021, innen 18. oktober, for å få spesialpris.

Kurspris:
Medlem BPI/medlem Fagforbundet: kr. 5500,-