On the corona frontline: Konsekvensar av korona i eldreomsorga

Fagforbundet sitt bidrag til eit felles-europeisk prosjekt om korona i eldreomsorga er ferdig!

05.07.2021
Sist oppdatert: 05.07.2021

Hausten 2020 inviterte svenske Kommunal til eit samarbeid om å kartlegge konsekvensar av Covid-19 i eldreomsorga. Kartlegginga omfatta ein rapport om konsekvensane sett frå eit fagforeningsperspektiv. 10 europeiske land har bidratt i kartlegginga. Anne-Mari Samskott og Ingvar Skjerve har forfatta den norske teksten.

Kommunal, i samarbeid med den svenske tankesmia Friedrich Ebert Stiftung og tankesmia Arena, hadde ansvar for å samle og oppsummere funna.

Konklusjonen til Fagforbundet er blant anna:

Norwegian elder care was not properly prepared for an epidemic of the magnitude of Covid-19. It did not have the capacity, the training or the knowledge in place to handle it. In the first phase there was a lot of confusion and uncertainty. All in all the services adapted. When the second wave came, we were better prepared.

Den norske rapporten finn du her.

For å lese dei andre europeiske rapportane og meir om prosjektet i sin heilskap kan du lese meir her.