Kultur som stedsutvikler - lunsjseminar med Fagforbundet 9. juni 2021

Fagforbundet organiserer både kulturarbeidere og samfunnsplanleggere i kommunen, og i nettseminaret 9.juni kl 11.00-12.30 setter vi fokus på krysningspunktene mellom disse. Innledere med fire ulike vinklinger vil fortelle om egne erfaringer innen feltet.

07.06.2021 av Mette K. Haugen
Sist oppdatert: 07.06.2021

Dere vil møte:

- Trond Hugo Haugen – kunstner og initiativtaker til Ka då, ittepå? Stavanger som Europeisk kulturhovedstad 2008

- Nanna Løkka – forsker ved Telemarksforskning, jobber med fri forsking, evaluering, utredning og utvikling innenfor kulturområdet.

- Marit Bertheussen, avdelingsleder for Træna Museum. Hvordan jobbe med kultur i et lite øysamfunn, som også har en markant festival?

- John Kristian Øvrebø, kultursjef Arna og Åsane kulturkontor og tidligere styremedlem i Seksjon for kirke, kultur og oppvekst i Fagforbundet.

Verter fra Fagforbundet er rådgivere Heidi Anderssen-Dukes og Mette K. Haugen, som jobber ved Fagforbundets hovedkontor.

Fb-event finner du her
Live sending på Teams finner du her