Fase 1, Fase 2 og tillitsvalgtsamling høst 2021. Frister påmelding 19 mai 21

09.05.2021 av Thore Wiig Andersen
Sist oppdatert: 09.05.2021

Kjære bispedømmetillitsvalgte (og øvrige tillitsvalgte) . Gjerne del videre bispedømmetillitsvalgte til prostitillitsvalgte i ditt bispedømme.

Det nye styret i teoLOgene hadde sitt  første styremøte 5.mai. Noen datoer på kurs var satt fra før av , ift hva som passet våre kursholdere, men noen nye datoer ble også fastlagt., som en bør merke av allerede i kalenderen.
Vi planlegger også et digitalt fase 1 kurs i august i regi av fagforeninga , for de som ikke har fått tatt det enda. Kommer tilbake med dato her.

Merk dere allerede følgende datoer
22.-23.09. fase 2.1-kurs

09.11. styre- og btv-samling Trondheim

10.-11.11. fase 2.2-kurs Trondheim

Merk at 9.11 er det bispedømmetillitsvalgtsamling i Trondheim etterfulgt av Fase 2 del 2 samme sted, dagene etterpå.

Fase 2 kurset både Del 1 og Del 2 blir med Lasse Kristiansen, i Fagforbundet Oslo.  Hvis det for noen av dere skulle være vanskelig å være med på både del 1 og 2, så er det bedre å gjennomføre en av delene enn ingen.
Alle disse kursene har dere krav på fri etter avtaleverket.  Vi oppfordrer alle som ikke har kurset om å ta det, som er viktig å ha i rollen som tillitsvalgt i Fagforbundet.

Pga av planlegging både av tillitsvalgtsamlinga og Fase 1 kurs trenger vi bindende påmelding innen 14 dager ( onsdag 19 mai). TeoLOgene dekker reise og opphold.
Mer info kommer etter påmelding.

Følgende trenger vi svar på, i en epost tilbake til denne mailen innen 19.mai.
Jeg har ikke Fase 1 kurs og ønsker å gjennomføre dette digitalt i august. ( dato kommer): JA/NEI
Jeg blir med på tillitsvalgtsamlingen 9.11 i Trondheim  JA/NEI
Jeg har ikke Fase 2 kurs og melder meg herved på del 1 22-23.9 og del 2 10.-11.11 Trondheim. ( hvis mulighet bare en av delene, skriv hvilken del): JA/NEI

Ønsker dere alt godt så lenge, og takk for den gode jobben dere gjør for våre medlemmer.

På vegne av styret;
Thore Wiig Andersen