Meld deg på nå til årets digitale Kommunalkonferanse!

Programledere for årets digitale konferanse er radio- og fjernsynsjournalist Nina Stensrud Martin og journalist og forfatter Erik Aasheim. (Foto: Kommunal)

Årets Kommunalkonferanse byr på et variert og spennende program som etterstreber å gi deg argumentene og kunnskapen du trenger frem mot stortingsvalget. "Nytt flertall - et mer rettferdig Norge": Programmet er klart og påmeldingen er nå åpnet!

07.05.2021 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 17.06.2021

Vi ønsker å engasjere til økt deltakelse i valgkampen. Årets Kommunal har derfor fått tittelen "Nytt flertall - et mer rettferdig Norge". Økende ulikhet og klasseskiller, et godt arbeidsliv for alle og tillitsreform er derfor blant temaene som vil stå høyt på dagsorden den 16. juni.

Oppdatert program finner du på kommunal.no

Programledere for årets digitale konferanse er radio- og fjernsynsjournalist Nina Stensrud Martin og journalist og forfatter Erik Aasheim. I tillegg er alle partilederne på Stortinget invitert til valgkampdebatt og dueller. Kjente samfunnsdebattanter som Shazia Majid, Linn Stalsberg og Marianne Marthinsen er bekreftet til programmet. Du møter selvsagt også alle forbundslederne i LO Kommune.

"Sånn er dere"

Nils Brenna, kjent fra radioprogrammet «Sånn er du», er dessuten bekreftet til årets program. Under overskriften "Sånn er dere" skal han forklare hvordan deltakerne på årets Kommunal skiller seg fra resten av Norges befolkning.
Til det kunstneriske programmet kommer rapper og fersk spellemannsprisvinner Musti, artist Trine Rein, musikkgruppa Gammalgrass og folkedanseren Vilde Westeng sammen med hardingfelespiller Birgit Haukås. I tillegg skal slampoet og forfatter Guro Sibeko levere hardtslående poesi.

Konferansen sendes direkte fra Riksscenen i Oslo og legges ut på www.kommunal.no

Påmelding og deltakelse

• Påmelding er gratis
• Påmeldingsfrist: Tirsdag 15. juni.
• Konferansen passordbeskyttes. Det er derfor viktig å melde seg på før påmeldingsfristen for å få tilgang. Passord sendes alle påmeldte deltakere tirsdag 15. juni.
• Konferansen direktesendes på www.kommunal.no onsdag 16. juni fra kl. 10.00 - 15.00. Du kan se konferansen via PC, nettbrett eller mobil. Du kan selv velge hvor mye du vil se av konferansen – alt eller noe.
• Sendingen vil ligge tilgjengelig på www.kommunal.no også etter direktesendingen, slik at de som ikke har anledning til å følge konferansen den 16. juni, kan gå inn i ettertid.

Meld deg på hos kommunal.no