Frokostwebinar: Velkommen tilbake! Arbeidsmiljø på kontoret

Covid-19 medfører nye erfaringer og implementering av ny teknologi. Når vi vender tilbake til kontorene må vi ta stilling til arbeidsformer som hjemmekontor/avstandsarbeid og kontorkonsepter. Bli med når STAMI arrangerer webinar om dette den 29. april fra kl. 9-10

08.04.2021 av Trude Kvaran
Sist oppdatert: 16.04.2021

Kontorkonsepter bidrar til sykefravær og frafall fra arbeidslivet. En mekanisme kan være mikrobiologisk smitte. Covid-19 er bare en av mange typer coronavirus-sykdommer. Hvordan skal man forholde seg til smitterisiko på kontoret i 2021?

Distraksjoner og avbrytelser kan ha betydning for motivasjon, produktivitet og kanskje for helse. Hva er distraksjoner i kontormiljøer og hvordan virker distraksjoner? Forskningsdirektør Stein Knardahl vil gå gjennom forskning om kontorarbeidsplassen og sykefravær og frafall og diskutere utfordringer som arbeidsgivere, ledere og ansatte møter etter Covid-19.

For mer informasjon og påmelding: https://stami.no/kurs/frokostwebinar-velkommen-tilbake-arbeidsmiljo-pa-kontoret/