HYTTA PÅ FAGERFJELL

Les om vårt fantastiske medlemstilbud på Fagerfjell.

12.03.2019
Sist oppdatert: 12.03.2019

Fagforbundet Holmestrand/Sande er eier av en hytte på Fagerfjell. Hytta ligger rett ved alpinanlegg, og her er det slalombakker for enhver smak. Det er også flotte ski- og tur muligheter sommer som vinter i flott natur. Det er mange fine oppmerkede og oppkjørte løyper om vinteren med gapahuker underveis, og flotte klopplagte stier for sommerturer. Besøk gjerne kroa i bunn av storbakken etter endt tur.

Ta kontakt på hytte103@online.no for spørsmål eller leie av hytta. Merk "Hytte".

Priser:

Fredag fra kl 16.00 – søndag kl 16.00                  kr 1000.-

Midtuke pr døgn                                                   kr   250.-

Høst,-vinter og påskeferie pr del                         kr 2000.-

Frist for påmelding til skoleferier og påskeferie er 4 uker før. Hytta tildeles etter loddtrekking, fortrinnsvis til medlemmer som ikke har leid hytta tidligere.

Ved helgeleie prioriteres de som er yrkesaktive, da de ikke har samme mulighet til å bruke hytta andre ukedager. Dersom hytta ikke er utleid til 1 uke før, kan pensjonister leie for helgen.

Leieberettiget er alle medlemmer samt pensjonister. Et medlem som er tildelt hytta kan ikke overdra hytta til andre uten at styret har godkjent overdragelsen.

Hytta er utstyrt for 6-7 personer: to soverom, stue/kjøkken og bad med dusj og toalett.

For at hytta skal kunne brukes av allergikere, er det ikke tillat med dyr inne i hytta!

Bilder fra hytta og området rundt: