INFORMASJON FRA FAGFORBUNDET BALSFJORD JULI, AUGUST OG SEPTEMBER.

18.10.2019
Sist oppdatert: 18.10.2019

Hei.

Da var tre nye måneder over og tid for å gi litt informasjon.

Juli var en stille månede for da hadde styret i Fagforbundet Balsfjord ferie.

28.august var første styremøte etter ferien og valg var tema. Fagforbundet Troms kom på besøk i slutten av august og sto på stand i lag med styremedlemmer fra Fagforbundet Balsfjord i forbindelse med valget.

I september var det medlemsmøte og valg av hovedtillitsvalgt. Mette Andrea Christoffersen stilte til gjenvalg og er valgt inn som hovedtillitsvalgt til og med 31.januar 2022. Det var også utdeling av jubileumsnåler på dette medlemsmøte. Det har også vært KLP-kveld som Fagforbundet Balsfjord var godt representert på.

Ellers så har Fagforbundet Balsfjord bevilget kr. 2000,- til støttegruppen for IRIS-centret. Dette er en lokal gruppe som samler inn klær som de sender til IRIS-centret i Chios. Hvis noen har spørsmål om dette kontakt Mette på kontoret. Telefon: 91241859

Måndens medlem er trukket ut og de har fått sin oppmerksomhet. Disse er:

Juli: Svanhild Luneng Sørensen og Rune Sebjørnsen

August: May Henriksen og Silje Storbakk

September: Nina-Synnøve Pettersen og Gunvor Sakslund

Måndens arbeidsplass er trukket ut. De har også fått sin oppmerksomhet. Det er følgende arbeidsplasser:

JULI: Nordkjosbotn Skole.

AUGUST: Vokensopplæringa

SEPTEMBER: Malangstun

Fagforbundet Balsfjord ønsker alle en fin høst.