INFORMASJON I DISSE TIDER.

16.03.2020
Sist oppdatert: 16.03.2020

Hei.

Først av alt tusen takk til alle dere medlemmer som er på jobb for at "hjulene skal gå rundt" i disse tider. Dere gjør en veldig god jobb og vi i Fagforbundet Balsfjord er stolt over dere. Det er unntakstilstander og en felles dugnad må til. Sammen skal vi klare å stå han av.

Det er viktig at vi alle tar ansvar nå og følger de tiltak som blir gitt av myndighetene. Dere vil finne informasjon i forhold til tiltak her i Balsfjord på kommunen sin hjemmeside. I tillegg ligger det informasjon på Fagforbundet sine sider. Fagforbundet Balsfjord prøver å legge ut viktig informasjon på vår facebook-side.

Vi minner om at hovedtariffavgjøret er utsatt, dette vil også ha innvirkning på lokale forhandlinger som vi forventet skulle komme til høsten.

Vi har gjort følgende tiltak. Kontoret vårt er stengt, hovedtillitsvalgt jobber hjemmefra. Alt av planlagte fysiske møter er utsatt. Dette gjelder alle fysiske møter, også de som eventuelt var planlagt med arbeidsgiver. Vi vil holde dere informert når dette blir forandret på.

Hovedtillitsvalgt er å få tak i på telefon: 912 41859. Denne telefonen er det mulig å ringe på hele dagen, også ettermiddag og kveld.

Da heier vi på hverandre og står sammen i kampen. Per. i dag er ingen testet positiv for corona i kommunen og vi håper det fortsetter slik. Hver og en av dere er viktige for kommunen vår. Ta vare på hverandre, men hold fysisk avstand.

På vegne av Fagforubndet Balsfjord

Mette Andrea Christoffersen, Hovedtillitsvalgt og sekretær i Fagforbundet Balsfjord