INFORMASJON FRA KONTORET.-149940

24.03.2020
Sist oppdatert: 24.03.2020

I DISSE CORONA-TIDER FORHOLDER VI OSS TIL DET MYNDIGHETENE SIER. VI HOLDER KONTORET FORTSATT STENGT FOR BESØKENDE! DETTE FREM TIL ANNEN BESKJED GIS!

Hovedtillitsvalgt jobber hjemmefra, er å få tak i både på telefon og mail. Det kommer en del spørsmål inn og svarer fortløpende på dem. Tillitsvalgte ute på arbeidsplasser får jevnlig informasjon fra hovedtillitsvalgt. Så de vil også kunne gi dere svar om det er noe dere lurer på. Dere vil finne mye nyttig informasjon på Fagforbundet sine sider. Er det noe dere ikke finner svar på ring eller mail til tillitsvalgt på arbeidsplass og/eller hovedtillitsvalgt.

Hvis det er saker som styret må behandle vil disse bli tatt over mail eller annen digital løsning om det er nødvendig.

Alle våre planer om møter og arrangement er utsatt på ubestemt tid.

Til dere, våre medlemmer som er på jobb for å holde hjulene i gang, tusen takk for den jobben dere gjør. Til dere, våre medlemmer som må være mindre sosial i disse tider, fortsett med det og tenk at det vil komme andre tider. Til dere, våre medlemmer, som sitter i karantene - hold ut og håper dere forblir friske.

Fagforbundet Balsfjord er stolt over alle våre medlemmer som bidrar på denne felles dugnad om å begrense smitte. Husk å hold avstand og vask hendene.

I dag er ingen av de som er testet rammet av dette viruset. La oss stå sammen videre og overvinne dette viruset.

FAGFORBUNDET BALSFJORD TAKKER DERE ALLE FOR DEN INNSATSEN DERE GJØR!

På vegne av Fagforbundet Balsfjord

Mette Andrea Christoffersen, Hovedtillitsvalgt og sekretær, Fagforbundet Balsfjord.