info kurs

09.01.2021
Sist oppdatert: 09.01.2021

Hei!
Det er kommet en endring når det gjelder påmelding på kurs og samlinger hos oss. Det var tidligere slik at man måtte fylle inn personnummeret ved påmelding, slik at man skulle kjenne igjen hvem som er medlem hos oss og ikke, og i tillegg gav det oss mulighet til å overføre kurs man hadde gått på direkte til Fane 2/medlemsregisteret. Dette måtte vi ta bort for en stund siden pga de nye reglene som kom med den nye personvernforordningen/GDPR. Det har derfor vært arbeidet med et nytt system for dette slik at vi kan vite om de som melder seg på er medlemmer hos oss.

Dette er nå altså kommet på plass. Det fungerer slik at når man ved påmelding hukker av i medlemskategorien «Medlem» så kommer det opp en boks med «Medlemsverifisering» og man går videre ved å logge seg inn på Fagforbundet. Når man har fylt ut personnummer og telefonnr, fått kode på mobilen og fylt ut personlig kode blir man sendt tilbake til påmeldingsskjemaet og personopplysningene om deg er ferdig utfylt. Da gjenstår det å fylle ut resten nedover på påmeldingsskjemaet.

Er det noen som lurer på noe i forhold til dette så ta gjerne kontakt.

FAGFORBUNDET ROGALAND

Marit Brekke Lodden