Inspirasjonskveld med Tor Åge Skagestad Eikerapen!

Fagforbundet Vennesla inviterer til "Motivasjon og arbeidsglede", en inspirasjon kveld med Tor Åge Skagestad Eikerapen i Vennesla Kulturhus torsdag 24. oktober kl. 1800.

10.10.2019
Sist oppdatert: 18.10.2019

Fagforbundet Vennesla har den gled av å invitere alle medlemmer til en spennende inspirasjonskveld med psykolog Tor Åge Eikerapen.

Tor Åge har en unik kombinasjon av energi, humor og faglig tyngde som gjør foredragene hans til underholdende læring. Han holder over 100 foredrag i året og er en av landets mest brukte foredragsholdere innenfor organisasjon, psykologi og ledelse.

Tor Åge er stolt venndøl og dette er hans første "åpne" foredrag i Vennesla!

I tillegg er vi stolte av å kunne presentere Iveland sin egen Ed Sheeran, Daniel Hillestad, som skal stå for kveldens musikalske innslag.

Tid: torsdag 24. oktober kl 1800 til ca 2000
Sted: Salen i Vennesla Kulturhus
Påmelding: innen 22 oktober til Servicetorget i Vennesla kommune: thea.nystol@vennesla.kommune.no , mrk: Inspirasjonskveld Fagforbundet eller 38 13 73 03.

Arrangementet er gratis for Fagforbundet sine medlemmer, kr. 50,- for ikke medlemmer.

{insert_ep_object title="" alt="" imageId="73064" width="350" hspace="" vspace="" type="image"}