Fagforbundet Vennesla sine hytter og båter på Langenes

I Vrageviga som ligger nær Paradisbukta i Søgne, har Fagforbundet Vennesla to hytter til utleie for sine medlemmer, hverdag som helg, hele året. To 15fots båter med hver sin 9,9 hester følger med.

11.10.2019
Sist oppdatert: 15.02.2024

Måga er den største og eldste hytta men nyoppusset høsten 2020. Den har sengeplasser med utstyr til 7 personer, pluss hems med dobbeltseng og to madrasser. Den har en stor stue med kjøkken og spiseplass. Den egner seg godt for samlinger med inntil 15-20 personer.

Terna, den minste og nyeste hytta har også sengeplasser og utstyr til 7 personer. Den har en koselig stue, kjøkken og spisekrok. Den egner seg aller best for familier.

Begge hyttane har flott sjøutsikt, terrasser med hagemøbler, innlagt vann og strøm og vedovn.

For priser, se under "Utleie av våre hytter".
NB! Sommerleia (1. uke, fredag til fredag) er fra midten av juni tom midten av august hvert år. Frist for å søke er 30. april. Rett etter utfører Hyttestyret trekning.
Den årlige dugnaden i april/mai gir ekstra poeng som øker sjansen i trekningen, samt gir rimeligere leie gjennom resten av året. Dato for dugnaden annonseres når det nærmer seg.

Ønsker du å leie? Se "Utleie av våre hytter". Her er kalender for både Måka og Terna som viser når hyttene er ledige.

For å inngå leiekontrakt kontakter du: monika.mathisen@hotmail.com/sms til 95 15 30 67

Hilsen hyttestyret