Foredrag med Marius Løken

Fagforbundet Agder - yrkesseksjon helse og sosial, inviterer alle medlemmer til et spennende foredrag med Marius Løken tirsdag 3. desember kl 1800-2100 i undervisningsbygget Sørlandet sykehus Kristiansand

06.11.2019
Sist oppdatert: 14.04.2021

Natt til søndag 30. oktober 2011 styrtet en 22 år gammel mann ut av en bygård på Bislett i Oslo med 20 livstruende knivstikk i kroppen. Fra fortauet kastet han seg inn i en tilfeldig bil som kjørte ham til nærmeste sykehus. Mens Marius Løken lå i koma, fyltes avisforsidene med uhyggelige detaljer og spekulasjoner rundt det som skulle bli en av Norges mest omtalte drapssaker. Marius brenner for å dele sin historie, erfaringer, kombinert med mye humor, seriøsitet, refleksjoner og en voldsom energi. Foredragene er alt annet enn trist og tungt, selv om bakgrunnshistorien er sjokkerende og brutal.

Vi starter med enkel servering kl 1800
«Første mann til mølla», og seneste frist for påmelding er 25.11.19, benytt linken under for påmelding.