Gratis Åge-konsert for medlemmer

Åge Aleksandersen spilte for Fagforbundets medlemmer 30. april - nå blir det mulig å se ham igjen digitalt - med hele Sambandet! (Foto: Marthe Amanda Vannebo)

I forbindelse med 1. mai-feiringa kan Fagforbundet by alle medlemmer på konsert med Åge Aleksandersen 30.april. Digitalt, såklart!

30.04.2020 av Ellisiv Solskinnsbakk
Sist oppdatert: 30.04.2020

" data-id="637" data-type="file">Last ned konsertplakat liggende format

Første gang for Åge

Selv om den folkekjære artisten har gjort mange tv-opptredener i sitt liv, har han så langt ikke rukket å prøve ut streamingmulighetene i offentlighet.

Konserten 1. mai blir dermed streamingdebuten for liveartisten Aleksandersen.

– Det har jo blitt den nye måten å formidle kultur på nå. Det er jo både interessant og nyskapende, og sikkert en bra erstatning når man ikke kan møtes på konsertlokalet, sier han til Fagbladet.

Til Fagforbundets konsert stiller han opp med sin faste gitarist Gunnar Pedersen som han har hatt et samarbeid med siden tidlig på åttitallet.

Les hele intervjuet i Fagbladet: Åge holder eksklusiv konsert for Fagforbundets medlemmer