Konferanse om arbeidsglede gjennom ulike livsfaser

Fagforbundet inviterer til konferansen Arbeidsglede gjennom ulike livsfaser 14. februar 2019 på Radisson Blu Royal Hotel i Bergen.

13.12.2018 av Marit Wahlstedt
Sist oppdatert: 09.04.2021

Arbeidsglede er relatert til motiverte medarbeidere, helsefremmende arbeidsmiljø og ikke minst god ledelse. Arbeidsglede er noe som er viktig for oss alle og som også viser seg å gi gode resultater for organisasjonen. Men hvordan kan man jobbe med arbeidsglede på arbeidsplassen? Og hvordan kan man styrke arbeidsgleden blant medarbeidere i ulike livsfaser?

Dette er noen av spørsmålene sosialantropolog Ivar Haugstad skal forsøke å svare på. I tillegg kommer foredragsholder Solfrid Flateby som har bred erfaring fra både HR- og kommunikasjonsfaget, fra både offentlig og privat sektor. Hun vil blant annet snakke om arbeidsmiljø, kultur – og hvordan vi kan være en litt bedre utgave av oss selv! På konferansen vil du også lære mer om kompetanseplaner og hvordan du kan bruke disse i praksis.

Konferansen er relevant for alle i arbeidslivet, men er spesielt relevant for ansatte i personal- og HR stillinger, ledere, mellomledere, tillitsvalgte og verneombud.

Påmelding her: https://bit.ly/2PB3VB0