Yrkesseksjon kontor og administrasjon til stede på Regnskapskonferansen 2018

Henning Søbakken, medlem i det nasjonale styret til Yrkesseksjon kontor og administrasjon, og Martin Raaen Eidissen, rådgiver i Yrkesseksjon kontor og administrasjon nasjonalt stod forrige uke på stand under Regnskapskonferansen 2018.

14.12.2018 av Martin Raaen Eidissen
Sist oppdatert: 03.01.2019

Regnskapskonferansen 2018 ble avholdt 5. og 6. september forrige uke, i regi av Norges kemner- og kommuneøkonomers forbund (NKKF). Blant temaene på konferansen var "ny kommunelov med ny forskrift - hvilke konsekvenser har dette for budsjettet for 2020, som skal ferdigstilles i 2019?" og "regnskapet avslører kriminelle handlinger".

Søbakken stod på stand i alle pausene under konferansen, og fikk prate med mange engasjerte deltakere om Fagforbundets politikk og innsats for medlemmer som arbeider med økonomi.

Foruten å være medlem i styret til Yrkesseksjon kontor og administrasjon nasjonalt er Henning Søbakken blant annet også medlem i faggruppe økonomi. På bildet ved siden av Henning er Sidsel Schade, spesialrådgiver i Fagforbundet nasjonalt, som også var til stede som deltaker på Regnskapskonferansen 2018.