Konferansen "NAV i en digital hverdag"

(Foto: Birgit Dannenberg / Fagforbundet)

Konferansen "NAV i en digital hverdag: Hva med det sosialfaglige arbeidet?" holdes 2.- 3. april på Fagforbundets hovedkontor i Oslo. Konferansen er nå fulltegnet.

24.01.2019 av Trude Kvaran
Sist oppdatert: 02.04.2019

Fagforbundet inviterer til konferanse for sine medlemmer med fokus på det sosialfaglige arbeidet i NAV og konsekvenser ved vår digitale hverdag. Stadig flere ansatte i NAV rapporterer om hets og sjikane på nett. Hva motiverer slike ytringer? Hva vet vi om de som rammes og hvordan kan vi ivareta hverandre?

I tillegg vil vi gå nærmere inn på det sosialfaglige arbeidet i NAV. Hva er sosialt arbeid på et NAV kontor? Og hvordan er møte med NAV fra en brukers ståsted?

Det er mange spørsmål som skal belyses av en rekke spennende foredragsholdere. Blant annet kommer Sturla Johan Stålsett, Professor og tidligere generalsekretær i Kirkens Bymisjon. Tidligere KrF leder og nå Fylkesmann i Oslo og Akershus Valgerd Svarstad Haugland og en av landets fremste eksperter innen konflikt- og krisehåndtering, Ole Andre Bråten.

Konferansen er nå fulltegnet, men det er mulig å sette seg på venteliste.

MELD DEG PÅ HER

Se vedlagt program!