Webinar med Ingvild Moen

Fredag 16.oktober 2020 inviterer Faggruppe Kontor til webinar med Ingvild Moen

09.09.2020 av Henriette Sandvik
Sist oppdatert: 09.10.2020

Vett og uvett på nett - særlig sosiale medier

Det har skjedd mye siden vi tok i bruk Facebook i 2007-2008, og nå er det mest vanlige faktisk å sjekke mobilen som det aller første man gjør når man våkner. Vi scroller 90 meter Facebookfeed på mobilen om dagen, men måten vi deler på endrer seg. Hva skjer, hvordan er utviklingen og hvordan påvirker det oss om jobber i kontor og administrasjon?
Dette vil lngvild Moen holde et foredrag om for oss 16. oktober.

Om foredragsholder Ingvild Moen
Ingvild Moen er den perfekte blandingen av strateg og praktiker. Med bakgrunn som lærer og med interesse for sosiale medier og digital kommunikasjon, har hun blitt en suksess som foredragsholder, strategisk rådgiver, leder av workshops og innholdsleverandør i sosiale og digitale kanaler. I dag stiller kommunikasjonsentusiasten med lang erfaring, og et skarpt øye for digital transformasjon, i operativ og strategisk merkevarebygging i digitale og sosiale medier. Hun jobber hovedsakelig for mellomstore og store bedrifter. Ingvild ble Årets Sosiale Medier Personlighet i 2014 og var på shortlist i ANFOs kåring Årets beste foredragsholder 2016.

Når?

Fredag 16.oktober 2020 kl. 13.30 -14.30

Viktig informasjon om påmelding: Deltakernes e-postadresse vil bli tilsendt kursholder slik at man kan bli gitt tilgang til kursrommet.

Meld deg på webinaret her:

Påmeldingsfrist: 9. oktober 2020