Buskerud topper oktober-statistikken!

Fagforbundet SOS-barneby har nå 3806 faste bidragsytere, og Fagforbundet Buskerud vervet 7 av dem i løpet av oktober.

12.11.2012 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 12.11.2012

Barnebykontakt Astrid Isene forteller at fylket har nettopp startet en ny runde med Fase 2- opplæring, og det har gitt resultater på statistikken. På første samling fikk de hele fem nye faste bidragsytere! I alt har fylket 168 faste bidragsytere.

SOS-mor Anita

Fagforbundet Buskerud har ansvar for ett av familiehusene i barnebyen sammen med Fagforbundet Vestfold. SOS-mor Anita har vært i barnebyen siden den åpnet i 2010. Da hadde hun omsorgen for fire gutter, og nå er barneflokken økt til ti livlige unger.

”For å gi barna en trygg hverdag gir jeg dem frihet, kjærlighet og omsorg, samtidig som jeg ser at de trenger grenser for å bli ekstra trygge. De fineste hverdagsøyeblikkene for meg og barna er stunden rundt middagsbordet når vi deler opplevelser og oppsummerer dagen for hverandre. Det tar vi oss alltid tid til”, forteller SOS-mor Anita med et smil.

Les hele statistikken her.