Vervekonkurranse i Finnmark

Fagforbundets SOS-barneby i Angola trenger flere faste bidragsytere, og Fagforbundet Finnmark utlyser vervekonkurranse.

10.12.2012 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 10.12.2012

Fylket har ligget i toppskiktet i statistikken for flest vervinger av faste bidragsytere i det siste, men gir seg ikke med det. I dag er det 189 faste bidragsytere blant de 7441 medlemmene. Medlemmet som verver flest fra 1. desember til slutten av februar vinner et reisegavekort på 5000 kroner, andre plass er et reisegavekort på 2500 kroner.  De som ikke får premie kan trøste seg med den største gleden, nemlig å ha vært med å løfte i lag for en god og viktig sak!

Fylket oppfordrer alle andre fylker til å gjøre det samme slik at Fagforbundet kan klare alle driftskostnadene til Barnebyen framover.

Vi ønsker lykke til med storverving!