Fagforbundet Oslo vervet flest bidragsytere i mai

Vi har fått hele 100 nye faste bidragsytere til Barnebyen i løpet av mai juni, og best verving sto Fagforbundet Oslo og Fagforbundet Rogaland for med henholdsvis 22 og 19 nye.

03.06.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 03.06.2013

Lasse Kristiansen i Fagforbundet Oslo er glad for at fylket lå på toppen av statistikken i forrige måned, og tar det som en vitamininnsprøyting. Ambisjonene er å øke antallet faste bidragsytere betraktelig i månedene framover. Her er det bare å stå på! Barnebyen trenger at flere medlemmer og tillitsvalgte støtter slik at vi kan klare alle driftsutgiftene i årene framover.

Fylket har ansvar for ett av familiehusene i Barnebyen. SOS-mor Marianne og ungene ble glade for å få Unni Svendsen på besøk høsten 2012. Unni har historier å fortelle videre til medlemmene i Fagforbundet Oslo.

Det var også fine ververesultater i Fagforbundet Buskerud (12), Sogn og Fjordane (10) og Akershus (9).

Les mer i statistikken her.