Ny barnebykontakt i Fagforbundet Sogn og Fjordane

Vi ønsker opplæringsansvarlig Bjørn Hatlelid velkommen som barnebykontakt.

28.08.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 28.08.2013

Tidligere opplæringsansvarlig og barnebykontakt, Ralf Einar Johannessen ble for noen måneder siden ny fylkesleder, og Bjørn tok over.

Vi takker Ralf Einar for flott verveinnsats den siste tiden før han overlot stafettpinnen til Bjørn. På få måneder økte antallet faste bidragsytere med 94 personer.

Bjørn tar fatt på vervingen med godt mot på Fase 2 kurs og alle andre steder hvor han treffer tillitsvalgte og medlemmer.

Fagforbundet Sogn og Fjordane har ansvar for et familiehus sammen med Fagforbundet Møre og Romsdal. Sist Fagforbundet besøkte barnebyen, hadde SOS-mor Cecilia tre barn, to gutter og en liten baby-jente. Hun skulle snart få flere barn å skape et trygt hjem for. I oktober reiser Turid Weisser fra SOS-barnebyer Norge og Jan Tore Skjelbek fra Infoavdelingen for å besøke familien på nytt igjen for å se hvordan det går med dem alle. Vi gleder oss til de kommer tilbake med nye historier og bilder!