Fagforbundet Oslo best i september

Det har vært en liten nedgang i betalende faste bidragsytere i forrige måned, men Fagforbundet Oslo vervet 10 stykker og er dermed best i "klassen".

16.10.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 16.10.2013

Hele statistikken finner du her.

Fagforbundet Oslo har ansvar for et familiehus i Barnebyen.  SOS-mor Marianne har travle dager med hele 11 unger i huset.  Den yngste er 1,8 år og den eldste er 12 år.  Tre av ungene går i barnehagen, en er hjemme og resten går på skolen. De fleste av barna i huset får ekstra undervisning i felleshuset i Barnebyen om ettermiddagen.  Når de kommer hjem derfra har de tid til å leke, og å hoppe strikk er favorittaktiviteten.  Da Turid Weisser fra SOS-barnebyer og Jan Tore Skjelbek besøkte Oslo-huset i slutten av september var ungene veldig nysgjerrige på hvilke dyr som bor i Norge og hvordan de ser ut.