Fagforbundet Drammen vervet flest i Buskerud

Fagforbundet Buskerud har sammen med Fagforbundet Vestfold ansvar for et familiehus i Barnebyen. SOS-mor Anita møtte Turid Weisser fra SOS-barnebyer og Jan Tore Skjelbek fra Info-avdelingen i slutten av september og hadde mye nytt å fortelle. (Foto: Jan Tore Skjelbek)

Fagforbundet Buskerud syntes ikke de lå så godt an i statistikken over verving av faste bidragsytere til Barnebyen.

05.11.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 06.11.2013

Dette ville fylket gjøre noe med, så på fylkesmøtet i mars ble det utlyst en vervekonkurranse mellom fagforeningene. Den fagforening som vervet flest nye bidragsytere før representantskapsmøtet i oktober 2013 ville vinne et gavekort på kr. 5000 - og alle de andre ville vinne heder og ære for å ha støttet en god og viktig sak.

Resultatet har nå kommet. Siden mars så har fylket økt med 60 nye bidragsytere blant 17 000 medlemmene.

Fagforbundet Drammen ble den heldige vinner med 12 nye bidragsytere.

Vi gratulere!