Ivrige loddselgere i Fagforbundet Vestfold

Under inspirasjonsdag for tillitsvalgte i Sandefjord ble det samlet inn kr 4 300,- fra loddsalg. (f.v) May-Lill Sandvik leder i Holmestrand/Hof, Ranveig Hushovd (SKA), Ann Jorun Løke (SST) og Tatjana Bozinovski (SHS) (Foto: Fagforbundet) (Foto: Fagforbundet)

Fagforbundet Vestfold har i løpet av 2013 loddsalg til inntekt for Fagforbundets Barneby. Salget har gitt hele kr. 25.108 til Barnebyen.

07.11.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 07.11.2013

- Det var veldig flott at folk ville være med. Loddsalg er viktig for å skape enda mer bevissthet om Fagforbundets solidaritetsprosjekt. Våre seksjonsledere og tillitsvalgte har gjort en kjempefin innsats, sier nestleder og barnebykontakt Eddie Whyte.