Rekordresultat i Keysersgate!

Kari-Sofie Jenssen handlet armene fulle, og Hanne Madsen er strålende fornøyd med salget. (Foto: Picasa)

Lotteriet på julemarkedet i K15 resulterte i rekordhøye 15541 kroner! Pengene sendes til Fagforbundets barneby i Angola.

13.12.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 13.12.2013

Ansatte og tidligere ansatte i Fagforbundet selger utsøkte gaveartikler, alt fra juleløpere til barneklær. Julemarkedet er en fryd å besøke og bli nærmere kjent med de ansattes kreative talenter.

Lodd fikk bein å gå på, og sedlene lå løst i år. Vi gratulerer med det knallbra resultat.

Taran Anne Sæther er en av ildsjelene bak de ansattes julemarked, og måtte støtt og stadig til loddkassa og ta imot penger. Foto Ingunn Eriksen

Arne Halaas vurderer myke pakker under juletreet i år. Foto Ingunn Eriksen.