18 500 kroner fra Fagforbundet Østfold

Tradisjonen tro har Fagforbundet Østfold brukt representantskapsmøtet i slutten av november til julesalg av pepperkaker, strikkede halser, lys, lykter, raggsokker, honning og mye mer laget av medlemmer og tillitsvalgte i fylket.

18.12.2013 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 18.12.2013

I tillegg til julesalget ble tre malerier av HVT i Moss Frank Bergflødt, 1 tegning av et barn fra barnebyen laget av datter til HTV i Skiptvet, 1 helg på Signes (Fagforbundet Moss og Våler sine hytte), 1 uke på fjellet (Fredrikstad sine hytte) og 1 uke i Alania (leiligheten til Fagforbundet Smaalende ) auksjonert bort.

Totalt fikk Fagforbundet Østfold inn kr 18 500. Gratulerer!

Fylket har også et lotteri gåendes som skal avsluttes til rep. skapet i mars 2014.  Hittil er det solgt rundt 600 lodd og  hovedgevinsten er dukke med masse hjemmelaget tøy. Vi følger spent med på resultatet og oppfordrer alle som ennå ikke har fått kjøpt lodd om å ta kontakt med fylket.

Fagforbundet Østfold har ansvar for et  av familiehusene i Barnebyen.