Ny barnebykontakt i Finnmark

Kristoffer Tandberg er storverver av faste bidragsytere til Fagforbundet barneby. (Foto: Bjørn Svalastog)

Kristoffer Tandberg har tatt over vervet som barnebykontakt etter Bjørn Svalastog.

18.06.2014 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 18.06.2014

Fagforbundet Finnmark har ansvar for ett av familiehusene i Barnebyen. Maistatistikken viser at det er 252 medlemmer i fylket som er faste bidragsytere.

Ildsjelen Bjørn Svalastog har sluttet som opplæringsansvarlig for å jobbe i forbundet sentralt. Kristoffer overtar som opplæringsansvarlig og dermed også vervet som barnebykontakt.

- Før jeg begynte i jobben kjente jeg lite til barnebyen, jeg bare visste at Fagforbundet har en barneby i Afrika. Jeg er veldig glad for at Fagforbundet har dette arbeidet, og gleder meg til å bli bedre kjent med Barnebyen. Min visjon er at alle medlemmer skal kjenne til barnebyen bedre enn hva jeg gjorde som medlem, sier Kristoffer.

Vi ønsker Kristoffer velkommen og takker Bjørn Svalastog for strålende arbeid de siste årene.