Møre og Romsdal topper statistikken for første gang!

I Møre og Romsdal/Sogn og Fjordane-huset  får mange hender store og små klesvasken både på og av snoren i en fei.

I Møre og Romsdal/Sogn og Fjordane-huset får mange hender store og små klesvasken både på og av snoren i en fei. (Foto: Turid Weisser)

Med 7 nye faste bidragsytere klarte Fagforbundet Møre og Romsdal å komme på toppen av statistikken for flest vervede i juni. Fylket har nå 222 medlemmer, tillitsvalgte og venner av Fagforbundet som betaler inn til Barnebyen hver måned.

01.07.2014 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 01.07.2014

Fagforbundet Møre og Romsdal har ansvar for et familiehus sammen med Fagforbundet Sogn og Fjordane. SOS-mor Cecilia har ansvar for 4 jenter og 5 gutter i alderen fra 2 til 13 år. Ungene er flinke til å ta sin del av husarbeid innimellom skole, lekser og lek.  Nestleder Arnt Silseth er barnebykontakt i fylket.

Se ververesultatene til de andre fylkene her.