Små endringer i septemberstatistikken

Det finnes ikke barnehager i Huambo, og Fagforbundets SOS-barnehage skaper en stor forskjell i ungenes liv. (Foto: Ingunn Eriken)

Barnebyen har nå 4612 faste givere og det var ubetydelige endringer i statistikken fra siste måned.

06.10.2014 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 02.12.2014

Det er flest bidragsytere i Fagforbundet Troms, her er det imponerende 498 stykker. Som en god nummer to ligger Fagforbundet Nordland med 408. Fylket blir pustet i nakken av Fagforbundet Hedmark med 381.

Det ligger et stort potensial for mer verving i alle fylker, men kanskje aller størst i fylkene Aust-Agder, Oppland og Telemark som alle har mindre enn 100 faste bidragsytere. Se flere tall i statistikken.

Delegasjonen som besøkte Barnebyen i september er nå alle klare for å bli invitert ut til fagforeninger og fylkene for fortelle om sine opplevelser og siste nytt. Alle familiehusene, barnehagen og skolen har blitt besøkt. Ta kontakt med ingunn.eriksen@fagforbundet.no for å få kontakt med den som vil være mest aktuelt for ditt fylke.