Små endringer i statistikken siste måned

SOS-mor Rakel trives godt med barna i Tromshuset. En av av mange gode stunder er når hun å lære dem å lage mat. (Foto: Turid Weisser)

Det var liten bevegelsen i fylkestallene i november. Gratulasjoner går til Fagforbundet Hordaland og Fagforbundet Troms med 8 nye faste bidragsytere hver.

02.12.2014 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 04.03.2015

Fagforbundet Hordaland har sammen med Fagforbundet Akershus ansvaret for barnehagen i Barnebyen.

Fagforbundet Troms har ansvaret for familiehuset hvor SOS-mor Rakel tar var på en ungeflokk på 9 barn. Hun har tatt over SOS-mor Elizabeth som sluttet i år. Rakel kjenner ungene godt ettersom hun har bodd i huset i flere år som SOS-tante.

Mer detaljer finner du i statistikken