Julemarked i Keysersgate ga 15.000 til Barnebyen

Kreativiteten spirer i Fagforbundet. Hanne Madsen (t.v), Marte Saugestad, Lisbeth Halvorsen, Berit Eskerud, Toyni Stensén m.fl. er strålende fornøyde med overskuddet fra julemarkedet. (Foto: Ingunn Eriksen)

Driftige ansatte og tidligere ansatte i Fagforbundet arrangerte årets julemarkedet i Fagforbundets lokaler 10. og 11. desember. De har brukt timer, dager, uker og måneder til å lage de lekreste ting til kjøpelysne ansatte, gjester og landsstyremedlemmer.

12.12.2014 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 12.12.2014

Det var mye å velge blant. Blant annet fikk Taran Anne Sæther god omsetning for sine populære luer, vanter og sjerf, og det var mange som ønsket seg barnebarn å kjøpe til da de fikk se de kule barnekjolene til Marte Saugestad. Tøflene til Lisbeth Halvorsen fikk føtter å gå på. Hanne Madsen som har vist fram sine lekre sølvsmykker og halssmykker av gummi de siste årene, skapte en ny salgshit med sine selskapsvesker laget av flettet papir. Med det var også produkter for ganen på markedet. Elin Veimo kunne blant annet friste med hjemmelaget julesild.

Nytt av året var barneboka Hva gjør de dagen lang? av Ellisiv Solskinnsbakk. Kjøperne fikk en signert utgave av den kritikerroste debutanten.

Loddsalget var like populært i år som i fjor.

Vi takker alle som bidro til at Barnebyen kunne motta over 15.000 kroner.