Årsmøter og bevilgninger til Barnebyen

Familien i Aust-Agder /Telemark-huset. De to minste sovnet under lunsjen og er ikke med på bildet. (Foto: Astrid Isene)

Mange fagforeninger bruker årsmøtene til å bevilge penger til Barnebyen vår. Vi minner om at riktig kontonummer er 8380.08.73730. Betaling må merkes "Fagforbundets Barneby" og fylke.

17.12.2014 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 17.12.2014

Vi takker  Fagforbundet avdeling 401 Nedre Setesdal i Aust-Agder for 7800 kroner til Barnebyen. Foreningen avholdt sitt årsmøte 4 desember. Tradisjonen tro hadde de lotteri til inntekt for Fagforbundets Barneby. Alle medlemmene har med en liten gevinst som loddes ut.

Fagforbundet Aust-Agder har sammen med Fagforbundet Telemark ansvar for ett av familiehusene i Barnebyen. SOS-mor Rebecca passer på 10 barn i alderen fra 2-13 år.

Det er 99 medlemmer i Fagforbundet Aust-Agder som er faste bidragsytere, og 3 av dem er i avdeling 401.