Strålende verving i Fagforbundet Troms

Hilde Bernhardsen ble overveldet av de mange som lot seg verve i Fagforbundet Troms. Å ta initativ til økt verving lønner seg! (Foto: Fagforbundet Troms)

42 tillitsvalgte fra hele fylket ble nye bidragsytere til Fagforbundets barneby i går.

16.04.2015 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 16.04.2015

Barnebykontakt Hilde Bernhardsen tok initiativ til en konkurranse mellom seksjonene, ungdommen og pensjonistene på felles samling.  Seksjon kontor og administrajonen gikk av med seieren med hele 14 som vervet seg.

I tillegg var det mange nye fra fagforeningene.

Fagforbundet Troms har helt fra Fagforbundet vedtok å bygge og drifte en SOS-barneby i Angola ligget i toppsiktet i antall bidragsytere. Vi gratulerer med resultatet og takker for for de mange varme hjerter for barna "våre" i Huambo.