Inviter en barneby-entusiast til ditt fylke!

Mette Nord, leder i Fagforbundet og Gerd Kristiansen, leder i LO får takketale fra en av barna oversatt av barnebyleder Pinto. (Foto: Bjørn-Owe Holmberg)

I september reiste forbundsleder Mette Nord og LO-leder Gerd Kristiansen m.fl. til Barnebyen. En ild er tent og de to nye barneby-entusiastene vil gjerne komme ut til fylkene for å informere og inspirere. Mye har skjedd i Barnebyen, ikke bare de siste årene, men også de siste månedene.

07.10.2015 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 07.10.2015

Invitasjoner videreformidles av Ingunn Eriksen, ta kontakt på epost: ingunn.eriksen@fagforbundet.no

Statistikken for september viser en liten nedgang i faste bidragsytere. Gratulerer til administrasjonen i Fagforbundet som har en fin økning på 9 nye.

Se mer detaljer i statistikken.