Husk å fylle ut avdelingsnummer

Fagforbundets barneby trenger flere bidragsytere slik at vi kan øke antallet barn som får hjelp i lokalsamfunnsprogrammet vårt. (Foto: Turid Weisser)

SOS-barnebyer Norge minner alle som tegner seg som fast bidragsyter til å fylle ut avdelingsnummer dersom de er medlem av en av Fagforbundets foreninger.

29.10.2015 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 29.10.2015

Hver måned lages det statistikk for fylkene som viser hvor mange faste bidragsytere det er i hver forening. SOS-barnebyer får en god del ekstra arbeid om avdelingsnummer ikke er fylt ut eller utydelig fylt ut.

Det er kun SOS-barnebyer som har oversikt over hvem som bidragsytere, fylkene får kun opplysning om antallet.

Takk til alle dere som allerede gir, inspirerer andre til å bli fast bidragsyter og til dere som melder dere inn i disse dager.