Fagforbundet Nordland vervet flest i november

LO-leder Gerd Kristiansen besøkte SOS-mor Albina og ungene i Nordlandshuset i september i år. Frisbee-gaven ble veldig populær. (Foto: Picasa)

Tallene for Barnebyen i forrige måned viser en nedgang på 9 faste bidragsytere. Fagforbundet Nordland hadde derimot gode tall med 10 nye.

03.12.2015 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 03.12.2015

Alle kan være med på å verve

Barnebyen har behov for mange flere bidragsytere. I dag er det 4920 medlemmer, ansatte, tillitsvalgte og venner av Fagforbundet som betaler inn et fast beløp til Barnebyen. Hvert fylke har en barnebykontakt som sprer kunnskap om den flotte Barnebyen vår som hjelper rundt 2000 barn ut av ekstrem fattigdom. Men alle kan være med å verve. Kjenner du en eller flere som du tror vil være med å støtte Barnebyen?  Grip muligheten til å spørre de rundt deg.

Last ned innmeldingsblankett eller sende en epost til ingunn.eriksen@fagforbundet.no.

Vil du vite hvor mange støttespillere det er i ditt fylke eller din fagforening, så finner du tallene i novemberstatistikken.