Mange ville støtte Fagforbundets barneby

Gunn Kristin Johansen (t.v), og to av mange heldige vinnere, Bjørn Kristian Rudaa (t.v) og Fredrik Stellander, og Signe Rasmussen er strålende fornøyde med lotteriet. (Foto: Ingunn Eriksen)

Fagforbundets ansatte har hatt lotteri til inntekt for Fagforbundets barneby og kunne juble over ny rekord. Langt over 20.000 kroner ble resultatet i år.

15.12.2016 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 15.12.2016

Ansatte og valgte, både nåværende og pensjonister,  donerte flotte premier.  Den ene etter den andre loddboken ble solgt ut, og interessen ville ingen ende ta. Kjellfrid Blakstad, Signe Rasmussen og Gunn Kristin Johansen var ildsjelene bak lotteriet, og takker til alle som bidro til at lotteriet ble en knallsuksess.