Hvordan høyne bidraget?

Fagforbundets barneby gavner mange i  lokalsamfunnet i Huambo. Barnehagen er et unikt tilbud til 121 barn med lek, varme måltider og god forberedelse til skolen.

Fagforbundets barneby gavner mange i lokalsamfunnet i Huambo. Barnehagen er et unikt tilbud til 121 barn med lek, varme måltider og god forberedelse til skolen. (Foto: Jan Tore Skjelbek)

Mange tegnet seg som fast bidragsyter på et lavere beløp enn det de ønsker å betale i dag. Det er lettere å endre enn du tror.

15.02.2018 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 15.02.2018

Du kan velge mellom to framgangsmåter:

1. Du kan utføre det selv på nettbanken din. Gå inn på nettbanken: ”faste betalingsavtaler” og se til at beløpet for trekket er høyt nok til å høyne. Altså om i dag trekker 100,- kr og ønsker at det trekkes 200, - kr, så må beløpsgrensen heves til minst 2oo kroner.
  2. Ring SOS-barnebyers giverservice tlf 02210 eller 23 35 39 00 og gi beskjed hvilket beløp du ønsker å heve til.
    SOS-barnebyer endrer trekkbeløpet og sender melding til banken.