Endringer i Fagforbundets organisasjon

I Fagforbundets administrasjon har det vært gjennomført en endringsprosess, hvor ett av resultatene er at administrasjonene for alle fire yrkesseksjoner samt Fagforbundet Ung er slått sammen i èn stor avdeling.

11.12.2018 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 09.04.2021

Den nye avdelingen heter Fag, yrke og ungdom. Leder for avdelingen er Signe Hananger, tidligere avdelingsleder for Yrkesseksjon helse og sosial.

I avdelingen er det også fire fagledere, som har daglig ansvar for medarbeidere i de fire fagenhetene samt oppfølgingsansvar for hvert sitt seksjonsstyre.

I Yrkesseksjon helse og sosial er Tonje Thorbjørnsen tilsatt som fagleder. Hun kommer fra stilling som rådgiver i samme seksjon.

I tillegg er det en solid gjeng med rådgivere og kontorsekretærer i avdelingen. Vi gjør vårt beste for å bidra til gode yrkesfaglige tilbud til medlemmene og støtte til tillitsvalgte i Fagforbundet.

Vi vil også få ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år!