Fagforbundets ledertreningsprogram for rådmenn og rådmannsstaben

Fagforbundet tilbyr nå rådmenn og ledere i rådmannsstaben en unik mulighet til å utvikle seg som ledere. Programmet er utviklet og leveres i samarbeid med eksperter på lederutvikling i AFF, Norges ledende leverandør av lederutvikling og arrangør av Solstrandprogrammene.

09.11.2017 av Sandra Marie Herlung
Sist oppdatert: 09.11.2017

Leder i rollen som endringsagent

Fagforbundets topplederprogram har fokus på personlig lederskap, endringsledelse, mediehåndtering.

Programmet er en unik mulighet til å utvikle deg som leder og gjøre deg komfertabel i din rolle.
Det vil også være en arena for å knytte gode kontakter på tvers av kommuner.

Topplederprogrammet går over tre samlinger på totalt 9 dager.
Første samling starter 7-9 februar, deretter er samling to 30.mai- 01-juni, og siste samling er 13-21.september.
For å sikre høy grad av læring og utvikling, legges det opp til stor grad av egeninnsats i og mellom samlingene, erfaringsdeling og praktisk bruk av teorien som presenteres av anerkjente forelesere.

ToppLederprogrammet er et gratis tilbud til medlemmer av Fagforening for rådmenn og andre ledere, avd 679. Det som dekkes er deltakeravgift, måltider og overnatting. Reiseutgifter dekkes ikke. Dersom du er forhindret i å delta på en samling må vi få beskjed om dette senest 14 dager i forkant av programstart. Hvis vi får beskjed senere enn dette vil du bli fakturert kr 5000.

-Samlingene vil holdes på en gjestegård i nærheten av Gardemoen.

-Deltakelse på Topplederprogrammet må være avklart og godkjent av arbeidsgiver.

* Programmet er utviklet og leveres i samarbeid med eksperter på lederutvikling i AFF, Norges ledende leverandør av lederutvikling og arrangør av Solstrandprogrammene.

Send inn søknad for deltakelse på programmet her

Det er begrenset antall plasser.

Søknadsfrist: 15. desember 2017

Kontaktperson Christina Kårstad: christina.karstad@fagforbundet.no

Rådmenn og andre ledere er organisert i en landsdekkende fagforening - Fagforbundet avd. 679, Fagforeningen for rådmenn og andre ledere. Vi gir ledere trygghet og støtte i rollen som leder i kommunal sektor og øvrig forvaltning.

Les mer om rådmannsforeningen her: