Prosjektoppgave med metode

Fagforbundet tilbyr i samarbeid med Høgskolen i Innlandet emnet "Prosjektoppgave med metode" høsten 2018. Omfanget på emnet er 15 studiepoeng. Studiet er forbeholdt Fagforbundets medlemmer, og er lagt opp slik at det kan kombineres med jobb. Søknadsfristen er 15. august.

10.08.2018 av Marit Wahlstedt
Sist oppdatert: 10.08.2018

Studiet passer for deg som har startet på et studieløp, spesielt dersom du ønsker å søke om sammensatt bachelorgrad. I en slik grad skal det inngå et selvstendig arbeid. "Prosjektoppgave med metode" vil gi deg mulighet til å innfri dette kravet.

Innhold

I dette studiet vil du lære å sette ulike kunnskaper i sammenheng gjennom å skrive en oppgave utfra et selvvalgt tema. Temaet skal være knyttet til tidligere emner du har tatt, med mulighet for mange innfallsvinkler. Du vil få faglig veiledning underveis i oppgaveskrivingen og det er viktig for oss at du får fordype deg i et tema som er relevant for deg. Emnet innledes med et kurs i samfunnsvitenskapelig metode. Deretter starter jobben med å skrive oppgaven, den skal normalt skrives i grupper. Arbeidets omgang forventes å være på ca 50 sider. Det er oppgaven som er eksamen og den skal leveres inn i mars 2019. Det vil i tillegg bli gitt en obligatorisk innleveringsoppgave underveis i studiet.

Opptakskrav og søknadsfrist

Generell studiekompetanse eller tilsvarende. I tillegg må du ha emner tilsvarende minimum 30 studiepoeng fra høgskole eller universitet. Du søker direkte til Høgskolen i Innlandet. Søknadsfristen er 15.08.18.

Praktisk informasjon

2 samlinger à 1 dag: Første samling i september og siste samling i november 2018.

Fagforbundet dekker alle kostnader for selve studiet, men ordinær semesteravgift påløper.

Ta kontakt med Linda Kiønig på Høgskolen i Innlandet hvis du har spørsmål om studiet.

Kontaktinfo:

linda.kionig@inn.no

+47 624 30 412

Les mer: https://www.inn.no/studier/studietilbud/oekonomi-ledelse-og-innovasjon/prosjektoppgave-med-metode