Fagforbundet Ung inviterer til Sommerfestival 14. til 16. juni 2019

Dette er sommerens store høydepunkt! Alle medlemmer i Fagforbundet mellom 18 og 30 år kan være med.

26.04.2019 av Sandra Marie Herlung
Sist oppdatert: 10.05.2019

Dette blir den 14. sommerfestivalen i rekken, og i år skal vi til Sundvollen hotell. Håper dere alle sammen har lyst til å være med og tar med et medlem dere kjenner også.

Dette blir ei helg full av faglig utvikling, kulturinnslag og sosial hygge sammen med gode kamerater fra norsk og internasjonal fagbevegelse, samarbeidsorganisasjoner og politiske støttespillere.

Sommerfestivalen er helt gratis for alle medlemmer, og vi kommer til å sette opp buss til og fra Oslo.

Påmelding: HER

Facebook-link: https://www.facebook.com/events/1208807705952966/

Påmelding innen 6. mai!

Vi kommer også til å ha en ”bli-kjent-kveld” for dere som skal være med i forkant, slik at man kan bli litt kjent med de man skal reise på tur med.