Vernepleierkonferanse 24. og 25. september

Fagforbundet arrangerer sin første nasjonale vernepleierkonferanse i høst. Dette er konferansen for deg som jobber med miljøarbeid.

17.08.2012 av Kristin Skogli
Sist oppdatert: 17.08.2012

Seksjon helse og sosial arrangerer nå sin første konferanse for vernepleiere. Konferansen holdes på Gardermoen og går over to dager. Målgruppen er først og fremst vernepleiere, men er åpen for alle.  Konferansen er midt i blinken for medlemmer som arbeider med miljøterapi og målrettet miljøarbeid.

Tema for konferansen er jakten på god kvalitet. Hvordan bruker man standardiserte metoder og måling av effekt på en god måte? Hva er egentlig magefølelse, sunt folkevett og skjønn? Ved å åpne for en vitenskapsfilosofisk diskusjon, håper vi å stimulere til læring og nye ideer for både innledere og deltakere. Konferansen legger opp til et program hvor alle får sjansen til å delta aktivt. Seksjon helse og sosial ønsker å gi konferansedeltakerne en mulighet til å dele tanker og erfaringer fra egen arbeidshverdag.

Påmeldingsfrist: 30. august

Pris: 2 dagers konferanse m/ fullpensjon: kr 2900,-